dimarts, 9 d’abril del 2013

LA MOLA 30/03/2013

Després d'estar uns dies pensant en començar el repte, finalment he pogut donar el tret de sortida. Nervis, emocions, ganes de fer-ho be, i sobretot IL·LUSIÓ!



En aquest primer cim vaig tenir el privilegi d'estar acompanyat d'en Xavier Sànchez, amic i company d'equip, un experimentat corredor de muntanya que em va fer de llebre i així poder realitzar el recorregut una mica més ràpid i segur.



Mai havia pujat a la Mola, i em feia una mica de respecte la previsió de temps i distància que havia fet. Finalment m'ha sorprés tant pels fantàstics corriols que he trobat, com de la vista des de d'alt del cim i del temps final realitzat.



El fet d'anar a pujar un cim per primera vegada és realment tot un descobriment. Et vas trobant tot de nou, i realment és una sensació especial. Realment us ho recomano.











No em puc queixar de com ha anat. De fet tot el contrari, n'estic molt content.
De l' hora que tenia prevista gastar de les 24h totals, encara he pogut retallar uns minuts que em poden anar molt be de cara a cims més complicats.




Finalment aquestes han estat les dades:

Distància pujada:       3,01km                            Distància baixada:     3,57km
Desnivell:                     460m +                            Desnivell:                     460m -
Temps de pujada:     29min 27seg                    Temps baixada:         19min 36seg

Distància total:        6,58km
Desnivell total:        920m
Temps total:            49min 3seg

Finalment he pogut retallar 10 minuts i 57 segons.

Així queda el temps restant per realitzar els altres nou cims.



Ara fins el proper cim, que serà Sant Jeroni, d'aqui a pocs dies. Salut i muntanya!!!

9 comentaris:

  1. Molt be, Pere!! que els altres 9 els disfrutis com el primer!

    ResponElimina
  2. Molt be, Pere! que els altres 9 els disfrutis com el primer!

    ResponElimina
  3. Felicitats per l´inici del repte!
    A més, ja veig que per l´estreno us vau posar d´etiqueta.
    FORÇA I AMUNT!!!!

    Jordi Massana

    ResponElimina
  4. Ohh! has començat a casa meva!! jo hi pujo sovint i per la banda menys transitada, amb unes canals fantàstiques!! Diuen, que en dies clars, es veu Mallorca!!
    Enhorabona per aquest inici tan exitòs del repte. A seguir endavant!!

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies pel vostre suport. Segur que ens anirem trobant pel camí!!!!

    ResponElimina
  6. ei...moltes felicitats!!!
    quin bon inici no??? molts ànims pels següents!!!

    ResponElimina
  7. Felicitacions Pere! Ja tens el primer i a més 10 minuts extres al sarró. Endavant amb el repte!!!

    ResponElimina