dissabte, 27 d’abril del 2013

2 de 10: Sant Jeroni

El repte comença a rodar!!!! Ja en van dos i sembla que tot mica en mica va agafant forma. Volia fer aquests primers dos cims per tal de poder donar el repte per iniciat. Tenir 24 hores per pujar i baixar els deus cims triats no serà gens fàcil, però per això és un repte.




Aquest Sant Jordi volia que fos especial. Aquesta diada em portava uns records que em feien anar a Montserrat. Finalment em vaig decidir anar i pujar a Sant Jeroni, pujant des de Monistrol pel camí de l'aigua, passant pel Monestir, camí de les escales i fins d'alt de Sant Jeroni. Des d'allà baixar cap el Pla de les Taràntules i  camí de Sant Miquel per estar un altre cop al Monestir i finalitzar pel mateix camí de pujada, el de l'aigua, per estar una altra vegada a Monistrol.







A més vaig tenir uns acompanyants-animadors de luxe. Que en tot moment em van poder animar cada cop que coincidia en algun punt del recorregut. Moltes gràcies germana, moltes gràcies tieta, moltes gràcies mama!!! Us estimo!!!!


Cim de Sant Jeroni de 1236m, punt més alt de Montserrat. 1h i 10 minuts des de Monistrol.

Ja en van dos de cims!!!! 

Arribada al punt de sortida un altre cop, 2 hores i 7 minuts mes tard.


El recorregut que vaig triar no era d'anada i tornada, sinó que volia fer una mica de tomb per fer-lo més entretingut. A més el pas pel Pla de les Taràntules el feia més especial pel fort contingut emocional que te per a mi aquest indret.


Finalment aquest ha estat el perfil del traçat. Com m'agraden les curses verticals sempre intento fer que el
recorregut com a mínim tingui 1000m de desnivell positiu. Sortint des de Monistrol ja quedava clar que segur que em trobaria un quilòmetre vertical de desnivell. Cal dir que en 33 minuts ja havia pujat a l'alçada del Monestir de Montserrat.

Finalment aquestes han estat les dades:

Distància fins al cim:       8,05km                            Distància baixada:     10,20km
Desnivell positiu:            1350m                               Desnivell negatiu:     1350m
Temps de pujada:          1h 10min 40seg               Temps baixada:         56min 44seg

Distància total:        18,25km
Desnivell total:        2700m
Temps total:            2h 07min 24seg

En aquest cim he perdut 7 minuts i 24 segons respecte la meva previsió. Haurem d'anar en compte als propers cims.

Així queda el temps per a realitzar els vuit cims restants.
  

Resumint que del temps previst vaig 3 minuts i 43 segons per sota.

Ara el proper cim pot ser el Puigmal o be el Taga, en funció de la neu que hi hagi. Inicialment tinc previst el Puigmal però si hi ha massa neu, doncs cap el Taga. A veure si aquest proper 5 de maig hi podem anar.

4 comentaris:

  1. Segurament a la Pica d'Estats podràs retallar una mica. Es una idea molt engrescadora. Felicitats i ànims ! Feliu de Lleida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Feliu!!! Ens veiem a Àreu per la Cuita.

      Elimina
  2. Molts ànims, són cims que hem fet o farem a un altre ritme, i que són molt emblemàtics.
    Que no et fallin les forces.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies pels ànims Efren!!!! Amb paciència i esforç ho aconseguirem!!!

      Elimina